Adres

We verwelkomen je graag! Je kunt ons vinden schuin tegenover de kerk.

Markt 1a, 6001 EJ Weert

Telefoon

Neem telefonisch contact met ons op van 8.00 tot 20.00 uur of per app voor meer informatie en vragen.

+31 6 19936494

Email

Neem contact op per email. We zullen deze zo snel als mogelijk beantwoorden.

info@stadshotelweert.nl

Veel gestelde vragen

Kunnen we al reserveren?

Op dit moment zijn de kamers te boeken via het formulier op de kamer pagina met 5% korting of via booking.com en bedandbreakfast.nl. De appartementen kunnen medio april gereserveerd worden. U kunt wel alvast contact met ons opnemen voor een optie of reservering.

Kan ik annuleren?

Ja, dat kan. Bij annulering of wijziging tot 1 week vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht bij de hotelkamers. Bij annulering of wijziging daarna of in geval van no-show, wordt de totale prijs van de reservering in rekening gebracht. Bij reservering van een appartement met een verblijf tot 1 week gelden dezelfde annuleringsvoorwaarden als hier boven beschreven. Bij reserveringen voor langer dan 1 week kunt u annuleren tot 1 maand voor vertrek. Bij annuleringen of wijzigingen daarna of bij no show wordt, bij normale omstandigheden de totale prijs van de reservering in rekening gebracht. 

Waar kan ik terecht bij vragen?

Voor uw verblijf staan we u graag telefonisch, per mail of app te woord. Tijdens uw verblijf kunt u bij ontvangst of het ontbijt altijd persoonlijk bij ons terecht met uw vragen. Maar ook via de mail of het app contact staan we u graag 24/7 te woord bij spoed of indien u vragen heeft.

Hoe laat kan ik Inchecken/uitchecken?

Uitchecken kan tussen 7.00 en 11.00 uur. De incheck is na 14.00 uur.

Wil je eerder inchecken of later uitchecken? Laat het ons weten! Op basis van beschikbaar en tegen een toeslag is dit vaak mogelijk.

Door de kleinschaligheid beschikken wij niet over een 24 uurs receptie.  Wij ontvangen je graag persoonlijk. Wij vragen je daarom om kort voor aankomst per app contact met ons op te nemen over de verwachtte aankomsttijd. Tijdens uw verblijf, maar ook bij aankomst buiten de gangbare tijden of op uw wens, is het tevens mogelijk om digitaal toegang tot het hotel en de appartementen te verkrijgen. Ons hotel en appartement zijn toegankelijk via de telefoon! Voor aankomst ontvang je van ons een mail met app en toegangscode. Hiermee verkrijg je op de geboekte dagen digitaal via je telefoon toegang. Voor de minder digitale mensen onder ons hebben we ook een aantal druppels (soort sleutelhanger). Deze werkt hetzelfde als een digitaal hotel kaartje. Bij reservering ontvangt u van ons een app met alle belangrijke zaken voor uw verblijf. 

 

 

Kan ik bij jullie ook mijn fiets stallen of een fiets huren?

Maar natuurlijk! Je kunt je fiets op ons afgesloten terrein stallen. Ga lekker de omgeving verkennen met je eigen fiets of huur er eentje (geen e- bike). Wij adviseren je graag.

 

Zijn huisdieren toegestaan?

Helaas zijn huisdieren niet toegestaan in ons hotel/appartement.

Is er Wifi?
Ja, in ons gehele hotel is er gratis wifi.
Is roken toegestaan?

Nee, roken is in het hotel niet toegestaan.

Zijn de prijzen per kamer/appartement of per persoon en kunnen er bedden bijgeplaatst worden?

Prijzen zijn altijd per kamer of appartement. Indien er op een 2 persoonskamer gebruik gemaakt word van een bedbank dan is dit mogelijk op aanvraag en tegen een meerprijs van 20,-. De prijs bij de appartementen zijn voor het aantal bedden die er vast in staan. Indien er bedden op aanvraag bijgeplaatst worden zijn deze tegen een bijbetaling van 25,- per 2-persoonsbed of 15,- voor een kinderbedje, per dag. Het is niet toegestaan zelf slaapvoorzieningen te treffen of meer dan de vooraf doorgegeven personen te laten verblijven zonder toestemming.

Is ontbijt inbegrepen?

Bij de hotelkamers is het ontbijt inbegrepen en vind plaats in onze lounge tussen 8.00 en 11.00 of op afspraak. Omdat de appartementen een eigen keuken hebben is hier het ontbijt niet inbegrepen. Je kunt wel een starterspakket reserveren voor in de eigen keuken of 1 of meerdere dagen een ontbijt reserveren voor 14,50 p.p.p.d.

Wordt er bij langer verblijf ook gepoetst in het appartement?

Ja, de kamers worden per kort verblijf of wekelijks gepoetst. Ook worden dan de bedden en handdoeken verschoond. Wij vragen, voor de wekelijkse schoonmaak, op te ruimen zodat er gepoetst kan worden. Dit word niet door ons verzorgd.  Ook vragen we je de keuken, toilet en badkamer “veegschoon” te houden en evt. overmatig vuilnis zelf in de container te deponeren, om stankoverlast te voorkomen.

Waar kan je parkeren?

Je kunt je auto bovendeks of in de overdekte garage parkeren op gemeentelijk parkeerplaats “de Walburgpassage” voor 6 euro per 24 uur en op 100 meter lopen van ons hotel.

Staat uw vraag er niet bij?

Stuur ons een bericht